Rendszeres olvasók

2015. szeptember 3., csütörtök

1.Justin

----------------------------------Lia Fox Szemszöge-----------------------------

-Nemár,ne,hagyd abba,Ryan,kérlek,ne..-Visongtam, mert a Drága barátom nem hagyja abba a csikizést. 
Pedig tudja hogy ez a halálom!!!
-Addig nem hagyom abba,ameddig ki nem mondod,hogy szeretlek!-Folytatta kínzásomat.
-Jó,oké,oké,ki mondom,Szeretlek,Szeretlek Ryan Butler,csak hagyd abba! -Kiabáltam nevetve.
-Na,így mar másabb!Szállt le rólam.-
Természetesen nem vagyunk együtt,persze egy random ember azt hinne hogy járunk,pedig csak legjobb barátok vagyunk!
-Mi ez a kiabálás?-Rontott be Ryan szobájába Lucy.
Lucy Ryan húga,nem bírom a buráját mert nyávog,és egy festett fal is megirigyelne rajta a vakolatot! 
-Ahhjj,ne nyávogj màr!Szét hasad tőled a fejem!-Válaszoltam,és föl kászálódtam Ryan ágyáról Butler meg követte a példámat.
-Ryan,szólj mar rá hogy ne beszeljen így velem!-Hisztizett.
-Ebbe semmi csúnya nem volt,és különben is,ha durvát mondott volna,hagytam volna,hiszen megérdemled!-Állt ki mellettem Draga Ryan barátom.
Megforgatta a szemet és ki ment.
-Végre!!!-Sóhajtottam.-Hogy lehet ilyen húgod?Hogy bírod vele?-Kérdeztem.
-Könnyen,hiszen,van ki kordában tartsa!-Nevetett.
-Mégis ki?-
-Justin,a barátja.általában van mivel betömni a szájat!-Vigyorgott.
-Fúj,Ryan.-Vágtam hozzá a párnáját.
-Éhes vagyok,menjünk le kajálni!-Húzott maga után.
-És mit akarsz enni-álltam meg a hűtő előtt.-Üres!-Csaptam be az ajtaját.
-Akkor,rendelünk kaját!-Vette elő a telefonját.-Pizza jó lesz?-Húzta fel szemöldökét,én csak bólintottam.
Ekkor csöngettek.
-Kinyitom.-Mondtam unottan.
-Lucyt keresem.-Mondta az idegen fiú,aki számításaim szerint Justin.
-Ha Lucyt keresed akkor csak Justin lehetsz!Gyere be.-Invitáltam befelè.
-Egész nap cica.-Kacsintott.
-Lucy,Itt van Justin!-Kiabáltam föl az emeletre.
Hallottam magassarkú cipőjének kopogását  a lépcsőn, Most is ribanc stílusban nyomja.
-Justiiiiiiiinnnnn-Ugrott rá.
-Csoda hogy nem szakad meg.-Böktem oldalba Ryant.
-Napi szinten ez megy!Csoda hogy Justin megtudja tartani!-Röhögött,én meg vègi nèztem rajta!
Fentről lefelé Justint.
-Tiszta Stílusos a gyerek,a húgod,a húgod meg.....nem találom a jó szót..-Néztem Ryanre
-Ribancos...-Hajtotta le a fejet.
-Ez nem miattad van!-Emeltem fel a fejet.
-Tudom..mindig is ilyen volt!Mit vársz? Tizennègy èvesen vesztette el!-
-Na mi elmentünk!!!Lia,Ne maradj túl sokáig!-Kuncogott Lucy.
-Majd pont te mondod meg!-Flegmáskodtam.
-------------------------------Justin Bieber Szemszöge------------------------------------
-Miért nézted annyira Liat?-Pattogott Lucy.
De idegesit már hogy folyton rinyál,hisztizik.
Ugye azt ő se gondolta,hogy szerelemből vagyok vele? mert ha igen,akkor beszopta!
Csak arra kell hogy meghúzzam jó párszor!
-Mert jó nő!És most ne nyávogj!-Mondtam,és beszálltam a kocsiba.
-Hova megyünk?-Mosolygott.
-Téged Lilhez viszlek,én meg megyek a dolgomra!Nem vagyok bébiszitter,hogy egy 17 evés szukára vigyázzak!-Köptem neki.
-Hagyjál!Nem vagyok szuka!-Hisztizett.
-Aha,.de holnap gyere át hozzam hat óra fele,fáradt leszek,föl kéne dobni a kedvemet!-Vigyorogtam pimaszul.
------------------------------------Lia Fox Szemszöge------------------------------------
Gyorsan megkajáltunk Ryannel,és neki álltunk filmet nézni.
-Te,Justin milyen fajta fiú?-Kérdeztem,közben a pizza szeletem héjat kezdtem rágcsálni.
-Csajozó gép!De azon kívül jó fej..-Válaszolta,és belemerült a filmbe.

6 megjegyzés: