Rendszeres olvasók

2015. szeptember 6., vasárnap

2.Resz.I made a mistake

Sziasztok!Itt is az új rész,és köszönöm a kommikat az előző részhez!!:)


---------------------------------------Lia Fox Szemszöge----------------------------------
-Szóval csajozó gép mi?meg is látszik rajta!-Mondtam,és nem bírtam ki,hogy ne nevessem el magam.-Mennyi az idő ?-Néztem kérdően Ryanre. -Délután négy-Válaszolta.
-Csak?Akkor meg korán van!-Nyújtózkodtam.
 --------------------------------Ryan Butler Szemszöge------------------------------------
-Justinnal nincs bajom,csak egy köcsög!-Tör ki belőlem hirtelen
Hogy miért,nem tudom
-Jó tudni!Azt hittem hogy nálatok ez olyan,mint a filmekben,hogy lepacsiztok,meg az a bizonyos szöveg hogy "Csá tesó mi a pálya?"-Mutogatott nyuszi Füleket az ujjával.
-A ritka eseteket soroltad fel!-Nevettem.
-Csináljunk valamit!-Javasoltam.
-Mégis mit?-Kérdezett vissza.  
-Nem tudom..De nekem olyan,öt felé el kell mennem!-Néztem rá.
-Akkor,nézzük tovább a filmet!-Adta az ötletet.
Én csak bólintottam, visszakapcsoltam a tv-t,és néztük tovább a transformerst!
-------------------------------------Lia Fox Szemszöge-----------------------------------
Végig néztük a filmet,elköszöntem Ryantol,és el indultam haza.
Nagyba sétáltam mikor, megpillantottam egy gyönyörű fekete Ferrarit.
Elővettem a telefonomat hogy lefotózzam,de ezt a sofőr észrevette,és meg állt mellettem.
-Tetszik mi?-Húzta le az ablakot Justin.
-Nem rossz nem rossz.- Vezettem végig szememet  járművén.-Neked nem Lucyvel kéne lenned?-Néztem az anyós ülésre.
-Nem,van jobb dolgom is-Mosolygott féloldalasan.
-Jobb lehet velem beszélgetni,mint a barátnőddel lógni!-
-Lucy nem a barátnőm!Lucy,az,az csak egy többszöri ki elégülésem!-Felelte büszkén.
-Túl sokat mondtál a szexuális élményeidről!Na én mentem,szia.-Köszöntem el.
-Hova mész?El viszlek!-Kiabált utánam.
-Haza,és nem kell,köszi!Nem vagyok arra kíváncsi,hogy egy nap,hány lánnyal csinálod!-Komolyodtam el.
-Ennyire azért nem vagyok fasz!-Kuncogott.-Na gyere,szállj be!-
Oda sétáltam a kocsihoz,és beültem.
Orromat megcsapta Justin Drága parfümje.
Bieber rá taposott a gázra,és azt hittem élet-halál között vagyok.
-Justin,lassíts,élet veszélyes vagy!-Jegyeztem meg.
Be Értünk az utcánkba,és Justin leparkolt a házunk előtt.
-Kösz a fuvart!-köszöntem meg.
-Látlak meg?-Nézett szemembe.
-Justin,a legjobb barátom húga a ribancod.Ezek szerint igen!-Röhögtem.
-Akkor,majd még találkozunk cica!-Mondta és elhajtott.
-Cica...-Forgattam meg a szemem.
Be mentem a házba,ahol a nővérem bambulta a hűtőt.
-Mit csinálsz?-Álltam oda melle.
-Szia,nézem a hűtő tartalmát!Nincs kaja.Rendelünk?-Nézett rám boci szemekkel.
-Rendelhetsz,de én már ettem!Most nem vagyok éhes!-Mondtam és feltrappoltam a szobámba.
Elővettem a telefonomat,és fölnéztem Twittere.
Követtem párat,posztoltam,amikor láttam,hogy hányadika van.
-Szeptember öt!-Dőltem hatra Székemben.
Szeptember hatodikàn jöttem a Világra,reggel kilenckor.Fotos infò!
Aludni fogok egész nap!
Nem fogok semmit csinálni..
El mentem,le fürödtem,fölvettem egy rövid gatyát és egy toppot.
Le mentem a Konyhába megcsinálni az esti kakaó adagomat.
Épp öntöttem a tejet a bögrémbe mikor csöngettek,és ennek hála a tej,a földön landolt.
-Hat ez kurva jó!-mérgelődtem.-Nyitom már!-Kiabáltam és sétáltam az ajtóhoz hogy kinyissam.
Azt hittem hogy Ryan áll az ajtóban,de ezt benéztem,mert Justin volt.
-Mit akarsz?-Tettem csípőre a kezem.
-Szexi a ruhád.-Mosolygott perverzen.
Ekkor eszméltem fel,hogy mi van rajtam.
De mindegy,a nyálát csorgathatja,de hozzám nem érhet!
-Gyere be!-Tártam szélesre az ajtót.-És miben segíthetek?-Ültem le a kanapéra,ő meg mellettem foglalt helyet.
-Beszélni akarok veled!-Nézett végig rajtam megint.
-Ne stírölj,hanem mondjad mi van!-Csaptam össze  tenyerem.
-Az van,hogy tudok rólad mindent!-Simította tenyeret combomra.
-Na jó!Ne tapizz!-Löktem le kezét.-Mi mindent tudsz, amièrt meg zavartad nyugalmamat?-Fordultam vele szembe.
-Holnap van a szülinapod,19 leszel.Egyedül élsz,szüleid meg haltak 10 éve.Wisconsinben születtél/éltél,Szűz vagy még..stbi..-Mondta ki a személyes dolgaimat.
-Mi?Azt meg hogy...honnan...Honnan tudod hogy meg szűz vagyok?-Álltam föl.
-Én mindent tudok!-Nyalta meg Alsó ajkat.-Amúgy,nem törlöd fel a tejet?-Húzta fel szemöldökét.
-Baszki,a tej!-Kaptam a számhoz.
De honnan tudja?Jesszusom!
Oda szaladtam le vettem a papír törlőt,és el kezdtem feltörölni.
-------------------------------------Justin Bieber szemszöge------------------------------
Amikor le hajolt,tökéletesen simult fenekére a tapadós rövidnadrág,ami miatt a számat harapdáltam.
Nem bírtam ki,oda leptem hozza,és belemarkoltam,amibe belenyögött ès reflexből hatra fordult utàna egy pofonnal díjazta.
Harcias a kicsike!
-Ne mond hogy nem élvezted!- Mosolyogtam.
-Vicces,hogy ismerlek egy napja és màr rám hajtasz!-Vetett felem lenéző pillantásokat.
Kíváncsi leszek,hogy akkor is ilyen nézéssel fogja-e jutalmazni,ha beteszem!






4 megjegyzés: